Terms & conditions

Toimitus- ja sopimusehdot

KERTATILAUKSET

Verkkokaupan tuotteita myy Red Brick Coffee Oy, y-tunnus 2844383-1

. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

TILAAMINEN

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta kahwe.fi, ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

TILAUSVAHVISTUS

Tilausta seuraa sähköpostitse toimitettu tilausvahvistus, joka sisältää tilausnumeron, tilauksen sisällön sekä tuotteiden hinnat ja tilauksen kokonaishinnan.

MAKSAMINEN

Verkkokaupassamme voi maksaa seuraavilla maksutavoilla:

  • Visa, MasterCard, American Express ja Visa Electron -kortit
  • Verkkopankkimaksut: Nordea, Danske Bank, Aktia, Osuuspankki, Säästöpankki, POP Pankki, Ålandsbanken, S-Pankki, Handelsbanken, Oma SP
  • MobilePay

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Checkout Finland Oy

(2196606-6) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Checkout Finland Oy

näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Checkout Finland Oy

on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Checkout Finland Oy

y-tunnus: 2196606-6

Hämeenkatu 6 B 5. krs, 33100 Tampere

0800 552010

 

TOIMITUSAIKA

Tilaukset käsitellään 1-2 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Mikäli tilaamasi tuotteet löytyvät heti varastosta, lähtee tilaus yleensä matkaan samana, tai tilausta seuraavana arkipäivänä. Huomioithan, että sesonkiaikoina (esim. joulu) tilausten käsittelyssä saattaa esiintyä viiveitä. Mikäli jotain tuotetta ei ole heti saatavilla, jää tilaus odottamaan kunnes kaikki tuotteet ovat saatavilla. Ilmoitamme erikseen, mikäli toimitus viivästyy.

TOIMITUSTAPA JA TOIMITUSKULUT

Toimituskulut sisältävät lähetys- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset Postin pakettina tai Matkahuollon kautta. Postin paketteja voit seurata lähetystunnuksella. Lisätietoa lähetyksistä saat Postin omilta verkkosivuilta www.posti.fi ja www.matkahuolto.fi

VAIHTO- JA PALAUTUSEHDOT, KAHVI JA TEE

Verkkokaupasta myydyt tuotteet ovat elintarvikkeita eikä niillä ole peruutus-, palautus- tai vaihto-oikeutta (ks. kuluttajansuojalain 6 luvun 16 §).

Vialliset tuotteet korvataan toimittamalla vastaava tuote tilalle.

VAIHTO- JA PALAUTUSEHDOT MUUT TUOTTEET

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Elintarvikkeilla ei ole vaihto- ja palautusoikeutta.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

  • Nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
  • Kopio Red Brick Coffee Oy:n tilausvahvistuksesta
  • Palautusosoite:
    Red Brick Coffee Oy – Kahwe
    Hatanpään Valtatie 40b
    33900 Tampere

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Palautustapauksissa maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle.

Palautus- ja vaihtotapauksissa hyvitämme vain palautetun tai vaihdetun tuotteen hinnan. Asiakas vastaa itse tilaukseen ja palautukseen liittyvistä toimituskustannuksista.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen orders@kahwe.fi tai postitse:

Red Brick Coffee Oy
Hatanpään Valtatie 40b
33900 Tampere

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Matkahuollolle.

MUUTA

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Red Brick Coffee Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

TIETOSUOJA

Asiakas merkitään Red Brick Coffee asiakasrekisteriin, jossa olevia tietoja käytetään asiakassuhteen ylläpitoon ja hoitoon. Red Brick Coffee Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. Käytämme asiakkaan luovuttamaa henkilödataa markkinointiin EU tietosuojalain mukaisesti oikeutetuin perustein mm. uuden kahvivalikoiman tai kahvitarvikkeen ilmoittamiseksi. Verkkopalvelussa voidaan käyttää evästeitä.

Katso tietosuojaseloste

www-toteutus: Mainostoimisto Framill